Nauczyciele


7. DSC_4217-2

Małgorzata Kusyk

DYREKTOR SZKOŁY

pedagog, terapeuta,
animator współpracy środowiskowej
wychowawca kl. 4b

Kiedy byłam dzieckiem
najbardziej lubiłam zabawę w szkołę,
kiedy dorosłam
zabawa stała się rzeczywistością,
a ja jeszcze bardziej lubię to, co robię.

Uwielbiam podróże – absolutna fascynacja – Gruzją
i swoją namiastkę greckich klimatów w lesie.

1.fot.studioniebieskiemigdaly.pl_ma+ée (108)-2 Mirosława Sakłak

wychowawca kl. „0”

Pomagam małym dzieciom wkroczyć  w progi szkoły,
jestem przy nich, gdy mnie potrzebują.
Mam to szczęście, że w pracy z dziećmi realizuje siebie.
Z pasją wykorzystuję zdobytą wiedzę, szukam harmonii,
a spokój  ducha uzyskuję będąc blisko natury i ćwicząc jogę.

18. DSC_4700-2 Sylwia Grudzińska

wychowawca kl. 2 a

Staram się żyć pogodnie,
nawet największy smutek obracam w żart.
Szczęście daje mi bycie z rodziną,
rozkoszując się włoską kuchnią.

2.fot.studioniebieskiemigdaly.pl_ma+ée (96)-2

Małgorzata Miechowska

wychowawca kl. „0”

terapeuta, animator współpracy środowiskowej, arteterapeuta

Trener, lider sekcji tanecznej oraz członek Zarządu Głównego Polskiego Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów  KLANZA oraz prezes oddziału w Gdyni.

Prowadzę szkolenia, warsztaty integracyjne dla osób dorosłych i dzieci – najczęściej oparte pedagogikę zabawy.

Pracuję z pasją oraz pełnym zaangażowaniem.
Poza wiedzą i doświadczeniem przekazuję sporo energii, a także inspiracji do dalszej pracy.

3.DSC_5833-2 Beata Kącicka

TYFLOPEDAGOG

wychowawca kl. 3

opiekun szkolnych grup tanecznych​

Ryba w wodzie edukacji wczesnoszkolnej.

Mam OCZKO na wszystko, realizując również wyzwania jakimi jest tyflopedagogika i ortoptyka.

Fascynat nauki dzieci
niewidomych i niedowidzących
w integracji ze sprawnymi wzrokowo.

19. DSC_4757-2 Katarzyna Mieloszyńska

TYFLOPEDAGOG
wychowawca kl. 1 a

Nauczyciel młodszych dzieci,
pracę z nimi  traktuję jak przygodę,
w  którą  wyruszam co kolejne trzy lata.

Pracuję jako  trener w stowarzyszeniu ” Klanza”,
prowadzę warsztaty dla dzieci i dorosłych metodami  pedagogiki zabawy.

Uwielbiam latem góry a zimą kąpiele w lodowatej wodzie.

44. gss_2016 (25) Aleksandra Modzelewska

LOGOPEDA

wychowawca kl. 1 b

Z zawodu- nauczyciel, z pasji-nauczyciel.

Przede wszystkim jednak jestem
człowiekiem, mamą i żoną.

Kocham szwendanie się po Beskidzie Niskim ,
szczególnie tam, gdzie telefon nie ma zasięgu.

Umysł ścisły inaczej –
z technologii zaawansowanych wybieram rower…
i słodycze! 🙂

Grzegorz Pilarski

WYCHOWANIE FIZYCZNE

wychowawca kl. 5 a

 

21. DSC_5025-2 Agnieszka Rusakiewicz

TYFLOPEDAGOG, HISTORIA i WOS, Instruktor orientacji

wychowawca kl. 5 b, Opiekun Szkolnego Koła RPG

Specjalistka od tego, jak dawne i minione wpływa
na współczesny świat. Jako instruktor orientacji osób niewidomych i słabo widzących, orientuje się także
w przestrzeni – zwłaszcza słuchowo i dotykowo.

Interesują ją światy równoległe i alternatywne – gry RPG oraz planszówki i karcianki.

W wolnych chwilach – czyta, podróżuje
i śpiewa pieśni tradycyjne.

15. DSC_4454-2 Katarzyna Dzierżanowska

JĘZYK POLSKI

wychowawca kl. 6

Nie jestem tylko panią od polskiego,
lecz zapaloną flecistko-turystką ,
a także maniaczką teatru i wszelkich szmatek
oraz pasjonatką analogowych spotkań z ludźmi.
Wciąż „pukam do drzwi kamienia”
i lubię wsiadać do pociągu byle jakiego.

Marlena Półtorak
JĘZYK ANGIELSKI, wychowawca klasy 7
administrator funpage’a szkoły na Facebooku’u
Uczniowie o mnie 😉
„Z kubkiem kawy, zawsze w koku,
365 dni w roku.
Problemem Jej są rebusy,
za to lubi „gimbusy”.
Język tej Pani błyszczy cały czas
– gdy otwiera usta i gdy uczy nas.
Choć surowa, to czasami
lituje się nad obibokami.
Fanka zwierzaków, wsparcie dla dzieci;
Słucha opowieści „jak nam życie leci”.”
DSC_5159 Kamila Schwarz

GEOGRAFIA, PRZYRODA
JĘZYK NIEMIECKI
wychowawca kl. 8
Opiekun Szkolnego Koła Turystycznego

Geograf, którego wszędzie pełno wink
Meteorolog, żeglarz, zaczytany w fantastyce, gdy ciepło można spotkać na rolkach, a przez cały rok siatkówka 🙂

9. DSC_4284-2 Marek Stożyński

JĘZYK POLSKI, ETYKA, TYFLOPEDAGOG

Zastępca Dyrektora
wychowawca kl. 3 gimnazjum, 
Opiekun Szkolnego Koła RPG

Swój „portret własny” odnalazłem niegdyś we fragmentach wiersza pewnego Poety (mam nadzieję, że wybaczy mi skróty i „wycinki” z Jego utworu oraz zapis prozą):

„Między komputerem, ołówkiem i maszyną do pisania schodzi mi pół dnia. Kiedyś zrobi się z tego pół wieku. (…) Czytam poetów żywych i umarłych. (…) Próbuję zrozumieć wielkich filozofów – najczęściej udaje mi się uchwycić tylko strzępy ich drogocennych myśli. (…) Nie jestem już młody, ale wciąż są starsi ode mnie. (…) Lubię głęboki sen, kiedy mnie nie ma. (…) Czasem przemawiają do mnie obrazy w muzeach i nagle znika ironia. (…) Nie jestem wprawdzie dzieckiem morza, ale dzieckiem powietrza, mięty i wiolonczeli”…
(Adam Zagajewski, „Autoportret”)

14. DSC_4433a-2 Włodzimierz Piotrowski

MATEMATYKA

INFORMATYKA

27. DSC_5290-2 Alina Styrna

MATEMATYKA, INFORMATYKA

O mnie niech powiedzą moi wspaniali uczniowie.
Wierszem:
„Matematyki uczy nas,
świetnie spędza z nami czas,
Uczy, bawi, kombinuje,
Za plecami ciągle knuje,
Jak się liczy i szacuje.
Bo sposobów wiele zna,
Gdy problemy ktoś z nas ma.” 🙂

22. DSC_5111-2 Joanna Wołoszyk

JĘZYK ANGIELSKI

MUZYKA

Opiekun koła wokalnego oraz gitarowego.

Czas w szkole mi mija na nauczaniu języka Szekspira.
Poza tym, gotuję, śpiewam i tworzę o każdej porze.
Praca jest moją pasją
a moim domem są mąż, córka Milena
i trzy koty zawsze skore do psoty.

Magdalena Smerek

Wychowawca kl. 2b

Praca z dziećmi daje mi dużo radości.
Najważniejsze w niej jest dla mnie pomaganie uczniom
w odkrywaniu siebie:
swoich zainteresowań i mocnych stron.

Jestem pasjonatką autostopowych podróży z plecakiem
i spania pod namiotem lub gołym niebem.
Lubię kolekcjonować zdjęcia, kubki i magnesy na lodówkę – koniecznie z nazwą kraju lub miasta.
Jestem wrażliwą, analityczną planistką i marzycielką.
Marzenia zamieniam w rzeczywistość
i staram się przekazywać tę wiarę w sprawczość.
Uwielbiam wspominać.
Najchętniej powracam myślami do Ameryki Południowej,
w której się zakochałam (koniecznie popijając Yerba Mate).

 

38. gss_2016 (57)_edited-1 Małgorzata Walaszczyk

JĘZYK ANGIELSKI
Opiekun koła „Kuchcikowo”

Aleksandra Szczypińska

JĘZYK ANGIELSKI
Wychowawca kl. 4a

p. Anna Dusza

JĘZYK HISZPAŃSKI

Pedagog specjalny i nauczyciel języka hiszpańskiego. Prywatnie miłośniczka tańca,
podróżniczka zafascynowana Hiszpanią.
Po kilkuletnim pobycie w Hiszpanii postanowiłam wrócić do Polski, by „zarazić” innych hiszpańską kulturą i językiem. Nauczanie sprawie mi wielką przyjemność 🙂

10. DSC_4297-2 Mirosław Pawlik

RELIGIA
Teolog, wychowawca świetlicy kl. IV – VI
Założyciel i opiekun Galerii Sztuki Szkolnej
inicjator i organizator Akademii Rodzica

W prywatnych ogrodach: jestem  miłośnikiem japońskiej sztuki słowa (haiku), sztuki abstrakcyjnej (action painting, informel) i zup wszelakich z grzybową na czele.
Marzę o autorskiej wystawie miniatur abstrakcyjnych
(i nie tylko) w Nowej Kaledonii
oraz o rodzinnej wyprawie na luzie do wysp ciepławych.
Zawodowo myślę, że obowiązkowo „powinienem” zaliczyć wyspy:  Wielkanocne, Bożego Narodzenia
i Przylądek Dobrej Nadziei.
42. gss_2016 (9) Iwona Maksimowska

BIOLOGIA

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Biologii. Pracując z młodzieżą zyskuję z pracy dużo uśmiechu

Marcin Gwiazda

CHEMIA

Monika Soja – Czaja

FIZYKA

Teresa Wyrąbkiewicz

PLASTYKA

TECHNIKA

Aleksandra Mróz Wykusz

PEDAGOG SZKOLNY

 

13. DSC_4393-2 Marlena Wodeńska

PSYCHOLOG SZKOLNY

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Agnieszka Cur

JĘZYK ANGIELSKI

 

20. DSC_4924-2 Helena Urbaniak

ALFABET BRAILLE’A

Instruktor nauczania Braille’a

Długoletnia praktyka robi swoje i wszystko,
czego sama się nauczyłam na gruncie nowinek technicznych dla niewidomych,
jestem w stanie przekazać dzieciom

Joanna Murdzia

ŚWIETLICA kl. „0” – III

Anna Wrzosek – Bieniek

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY

Z wykształcenia jestem psychologiem.

W szkole jestem osobą wspomagającą dzieci które mają trudności w funkcjonowaniu w życiu szkolnym.

Po za pracą w szkole prowadzę również zajęcia terapeutyczne dla dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz ADHD.