Co nas wyróżnia?


  • XI 2018 – 1. miejsce w Gdyni (2. w woj.pomorskim) w plebiscycie „SZKOŁA NA MEDAL – szkoła przyjazna uczniom i ich rodzicom”
  • XI 2018 – 1. miejsce w Gdyni w plebiscycie „NAUCZYCIEL NA MEDAL” dla p. Beaty Kącickiej z nauczania początkowego
  • XI 2018 – 2. miejsce w Gdyni w plebiscycie „NAUCZYCIEL NA MEDAL” dla p. Katarzyny Dzierżanowskiej – nauczyciela j.polskiego
  • Zdrowe śniadania, owoce i warzywa w szkole, realizacja projektów edukacyjnych typu „ Bezpieczna +”, „ Trzymaj formę” i inne, aktywne przerwy, fakultety sportowe i przedmiotowe, różne działania w ramach zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych, rozwój kompetencji społecznych, organizacje wystaw i wieczorków literackich naszych uczniów – za te i inne działania otrzymaliśmy Wojewódzki Certyfikat Szkoły Promującej Zdrowie przyznany przez Pomorskiego Kuratora Oświaty
  • W roku 2017 i 2018 otrzymaliśmy tytuł IDOLA EDUKACJI w woj. pomorskim, konkursie organizowanym przez Fundację Szansa dla Niewidomych.
  • Od roku 2016 należymy do POMORSKIEJ SIECI SZKÓŁ PROMUJĄCYCH ZDROWIE.
  • Od 2012 roku prowadzone są treningi Bioofeedback z użyciem specjalistycznego sprzętu.
  • W 2010 roku szkoła otrzymała tytuł „Szkoły przyjaznej uczniom z dysleksją„.
  • W październiku 2003 r. otrzymaliśmy tytuł „Szkoły z Klasą”.
  • W 2002 roku Gdyńska Szkoła Społeczna otrzymała medal w konkursie „Gdynia bez barier”.
  • Dzięki max. 18 uczniom w klasie możemy indywidualnie podchodzić do każdego ucznia.
  • Nasi absolwenci dostają się do najlepszych trójmiejskich!
  • W naszej szkole uczą się również uczniowie niedowidzący i niewidomi, co pozwala przełamać wiele barier wśród młodzieży.

Korzyści z integracji dla dzieci widzących:
– uczą się wrażliwości społecznej i szerszego postrzegania świata;
– uczą się współpracy z różnymi ludźmi

Korzyści z integracji dla dzieci niewidzących:

– są takimi samymi członkami społeczności – co w dorosłym życiu ułatwi im funkcjonowanie;
– uczą się blisko domu, a nie daleko od  rodziny, emocjonalnie zdrowsze.


 

RÓŻNIE DO CELU … CZYLI JAK PRZEKIEROWAĆ UWAGĘ Z WYŚCIGU NA PROCES

K L I K N I J